Hanneke heeft als chauffeur gewerkt en heeft nu de overstap gemaakt naar de afdeling Customer Service!
Velen kennen je natuurlijk al, maar kan je jezelf toch nog een keer voorstellen?
”Ik ben Hanneke den Boer en ik ben 2,5 jaar driver geweest en nu sinds 1,5 maand werk ik op de afdeling Customer Service. Samen met mijn man Marcel hebben we 3 dochters die nog thuiswonen en naast mijn werk ben ik graag met mijn honden, katten, rendieren, pony’s en kippen bezig!”
Hoe is deze overstap tot stand gekomen?
”Ik had sowieso altijd wel de motivatie om door te stromen. De laatste tijd werd mijn functie uitoefenen als chauffeur iets te zwaar i.v.m. het tillen. Er kwam een vacature online voor bij de afdeling Customer Service, en ik dacht ”wie niet waagt, wie niet wint”. Na wat wikken en wegen heb ik ervoor gekozen om deze stap te zetten en ben ik de uitdaging aangegaan!”
Hoe zijn je eerste weken tot nu toe bevallen? En wat zijn je taken?
”Je krijgt in het begin veel informatie en ik leerde nieuwe systemen kennen, maar voor mijn gevoel gaat het best goed. Geen vraag is te gek en iedereen staat voor je klaar! Alles pakken we stap voor stap aan. Op een werkdag sta ik telefonisch klanten te woord, ik neem orders aan en ik ben net begonnen om samen met een collega routes te maken, zodat de producten dezelfde dag nog bij klanten worden uitgeleverd.”
Waarom vind je het leuk om voor Dopharma te werken?
”Ik vind de bedrijfscultuur heel prettig. Collega’s maken een praatje met elkaar en iedereen wil je altijd helpen!”